W związku z bardzo szybkim wzrostem liczby nowych zakażeń COVID-19, nowymi obostrzeniami oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. – od poniedziałku, 24 stycznia do 28 lutego br. zmianie ulega obsługa interesantów w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą polegająca na ograniczeniu obsługi bezpośredniej interesantów. Załatwianie spraw odbywa się wyłącznie na parterze budynku, w warunkach reżimu sanitarnego – obowiązuje bezwzględny nakaz dezynfekcji rąk przed wejściem do budynku oraz nałożenie maseczki. Pracownik urzędu przyjdzie do interesanta.
W budynku Urzędu obowiązuje zakaz przemieszczania się i obecności interesantów poza wyznaczoną na parterze budynku strefą, w której jednocześnie może przebywać do 5 osób. W związku z powyższym prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie się z pracownikami – telefony do wszystkich pracowników są dostępne na stronie internetowej miasta oraz wywieszone przed wejściem do Urzędu Miasta. Zalecamy załatwianie spraw przez internet, e-PUAP, drogą mailową na adres: kancelaria@kostrzyn.um.gov.pl i urzad@kostrzyn.um.gov.pl lub bezpośrednio do właściwego pracownika oraz poprzez wysłanie listu drogą pocztową lub wrzucenie do skrzynki w Urzędzie Miasta. Odwołane zostaną przyjęcia bezpośrednie interesantów przez burmistrza, zastępcę burmistrza i sekretarza miasta, które odbywać się będą wyłącznie telefonicznie po umówieniu się przez sekretariat 95 7278101 i pozostawieniu przez zainteresowanego numeru telefonu lub innego sposobu kontaktu.
W szczególnych przypadkach (np. odbiór dowodu osobistego) załatwienie sprawy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu daty i godziny wizyty pod nr telefonu 95 7278136 i 95 7278137 – wizyta wymaga kontaktu bezpośredniego i musi przebiegać bezpiecznie i sprawnie dla obu stron.
W sprawach meldunkowych i ewidencji działalności gospodarczej wnioski można składać drogą elektroniczną przez platformę e-PUAP.
Korespondencja urzędowa, dopóki to będzie możliwe, będzie dostarczana do mieszkańców jak dotychczas – prosimy Państwa o przygotowanie własnych długopisów do potwierdzania odbioru przesyłek.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Utrudnienia będą występowały do dnia 28 lutego lub odwołania ograniczeń. Prosimy mieszkańców o zachowanie zasad zasłaniania nosa i ust, dezynfekcji dłoni oraz dystansu społecznego w każdej sytuacji i instytucji. W najbliższych tygodniach poza dalszymi szczepieniami będzie to szczególnie ważne.