Regulamin konkursu plastycznego
„Mój wymarzony dzień w parku”
- Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza konkurs plastyczny dla dzieci uczęszczających doklas I-III w szkołach podstawowych w Kostrzynie nad Odrą.
- Konkurs jest jednym z działań w ramach realizacji projektu Interreg V A Brandenburgia – Polska 2014-2020: „Z parku do parku – z Theodorem Fontane w poszukiwaniu skarbów dziedzictwa przyrody i kultury”
- Celem konkursu jest:
- Konkurs organizowany jest przez Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą – Biuro Integracji Europejskiej
- Udział w konkursie jest bezpłatny.
- Rodzice/opiekunowie prawni dzieci zgłaszających się do konkursu wyrażają pisemną zgodę na udział dziecka w konkursie.
- Dostarczenie prac wraz z formularzem zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W konkursie mogą brać udział prace, które nie zostały nigdzie opublikowane ani nie brały udziału w innym konkursie.
- Zasady konkursu:
- wspieranie postaw twórczych dzieci
- promocja projektu wśród najmłodszych
- interpretacja tematu „Mój wymarzony dzień w parku” dowolna i zależna od wizji ucznia,
- technika prac dowolna (rysunek kredką, tuszem, węglem, malowanie, wyklejanie, wydzieranie, grafika,),
- format A4,
- nie przyjmujemy prac zbiorowych,
- prace muszą być wykonane samodzielnie,
- każdy uczestnik może zgłosić jedną pracę plastyczną,
- każda praca powinna zawierać: imię, nazwisko, nazwę szkoły.
11. Wraz z pracą rodzice/opiekunowie prawni uczestnika konkursu dostarczają podpisany formularz zgłoszenia, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
12. Rodzic/ opiekun prawny zgłaszający pracę plastyczną dziecka do konkursu oświadcza, iż przysługują dziecku wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do wykonanej pracy. Ponadto oświadcza, iż wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nagrodzonej pracy oraz opublikowanie imienia i nazwiska dziecka na stronie internetowej Miasta Kostrzyn nad Odrą, w lokalnej gazecie oraz na stronie internetowej szkoły, do której uczęszcza dziecko, w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, a także publiczne udostępnianie pracy na wystawach oraz innych uroczystościach miejskich i szkolnych.
14. Prace podpisane imieniem i nazwiskiem dziecka wraz z nazwą szkoły i wypełnionym formularzem zgłoszeniowym należy dostarczyć do Wychowawcy w szkole podstawowej, do którego uczęszcza dziecko.
15. Wychowawca klasy w szkole podstawowej dostarcza prace konkursowe do sekretariatu szkoły wraz z podpisanymi przez rodziców/opiekunów prawnych formularzami zgłoszenia. Pracownik Urzędu Miasta odbierze ze szkoły.
15. Termin dostarczania prac do Wychowawcy Klasy upływa 14 kwietnia 2023 r. wraz z formularzem zgłoszenia
16. Termin dostarczenia prac wraz z formularzami zgłoszeń do organizatora konkursu - Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą – Biura Integracji Europejskiej (pokój nr 12) – 17 kwietnia 2023r.
17. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dziecka zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 16/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1)
18. Organizatorzy konkursu przewidują nagrody za zajęcie I, II i III miejsca oraz za wyróżnione prace. Nagrody zostaną wręczone podczas Pikniku Ekologicznego odbywającego sie na terenie parku przy Amfiteatrze (ul. Sikorskiego) , dnia 22 kwietnia 2023 r około godz.15.00 .
19. Jury zwróci przede wszystkim uwagę na:
- Zgodność pracy z tematyką konkursu.
- Kreatywność i oryginalność w ujęciu tematu.
- Staranność wykonania i ogólne wrażenie estetyczne.
20. Decyzja Jury jest ostateczna i nieodwołalna.
21. Informacja o wynikach konkursu zostanie zamieszczona na stronach internetowych szkół podstawowych lub stronie Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą.