Zawiadamiamy, że dnia 20 listopada br. (poniedziałek) o godz. 13.30 w sali Kostrzyńskiego Centrum Kultury „Kręgielnia”, przy ul. Fabrycznej 5 - odbędzie się wspólne posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów oraz Komisji Spraw Społecznych Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą.
1. Proponowany porządek posiedzenia:
- przyjęcia Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej, Programu Ochrony i Promocji Zdrowia na rok 2024 (druk nr 1)
- ustanowienia wieloletniego programu osłonowego „Posiłek w szkole i w domu” na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrąna lata 2024-2028” (druk nr 2),
- podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy w formie zasiłku celowego na zakup posiłku lub żywności oraz świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 (druk nr 3),
- zasad zwrotu wydatków za udzielony posiłek albo świadczenia rzeczowe w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024 – 2028” (druk nr 4),
- uchwalenia Programu Współpracy Miasta Kostrzyn nad Odrą z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata 2024 – 2025 (druk nr 5),
- przyjęcia Programu Wspierania Rodziny Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2024 –2026 (druk nr 6),
- przyjęcia statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 7) ,
- przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. skargi Prokuratora Rejonowego w Słubicach wraz z odpowiedzią na skargę (druk nr 8),
- wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego zapewnienia opieki nad bezdomnymi psami i zapobiegania bezdomności psów poprzez prowadzenie schroniska dla zwierząt w Górzycy (druk nr 9),
- ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika Ochotniczej Straży Pożarnej oraz kandydata na strażaka ratownika Ochotniczej Straży Pożarnej (druk nr 10),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Osiedla Szumiłowo II w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 12),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Osiedla Warniki III w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 13),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Promiennej i Eugeniusza Olczaka w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 14),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Gabriela Narutowicza w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 15),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Orła Białego, Jana Pawła II, Jagiellońskiej i Solidarności Kostrzynie nad Odrą (druk nr 16),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Wodna, Osiedle nad Wartą w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 17),
- przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Kostrzyn nad odrą (druk nr 18),
- zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Kardynała Stefana Wyszyńskiego i Generała Józefa Bema w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 19),
- przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2023 - 2026 (druk nr 20),
- nadania nazwy drodze wewnętrznej (druk nr 21),
- nadania nazwy drodze wewnętrznej (druk nr 22),
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Asfaltowa, Włoska, Belgijska, Cmentarna w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 23),
2. Sprawy różne.
Przewodnicząca Komisji Spraw Społecznych | Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów | |
Monika Sądej | Ryszard Andrys |