Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą informuje, że od dnia 26 luty 2024 r. do dnia 29 marca 2024 r. będą przyjmowane wnioski o udzielenie dotacji celowej na realizację zadania związanego z usuwaniem wyborów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą.
Z tej formy dofinansowania mogą skorzystać osoby fizyczne - właściciele nieruchomości znajdujących się na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą.
Warunkiem koniecznym ubiegania się o pomoc w zakresie demontażu, transportu i usuwania wyrobów zawierających azbest jest złożenie w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą informacji o wyrobach zawierających azbest.
Wnioski rozpatrywane będą zgodnie z kolejnością złożenia w Urzędzie Miasta.
Przez datę złożenia wniosku rozumie się datę wpływu kompletnego wniosku do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Kostrzynie nad Odrą. Wnioski niekompletne będą podlegać odrzuceniu.
Przyznanie dotacji odbywa się do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w uchwale budżetowej Miasta Kostrzyn nad Odrą na dany rok.
Druki wniosków dostępne są w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2 lub na stronie internetowej www.kostrzyn.pl w zakładce Środowisko/Azbest.