W uzupełnieniu ogłoszenia o naborze wniosków o udzielenie dotacji celowej z budżetu gminy Miasto Kostrzyn nad Odrą na zadania służące poprawie jakości powietrza uprzejmie informujemy, że zgodnie z postanowieniami uchwały Nr XXIII/173/16 Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 27 października 2016 r. o dotację mogą ubiegać się właściciele budynków, lokali mieszkalnych lub użytkowych położonych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą lub posiadające inny tytuł prawny do władania nimi.
Do wniosku należy dołączyć:
1. Dokument potwierdzający tytuł prawny władania nieruchomością
2. W przypadku budynku, w którym nie ustanowiono odrębnej własności lokali, do wniosku należy dołączyć zgodę wszystkich współwłaścicieli lokali lub budynku na wykonanie inwestycji, będącej przedmiotem wniosku o udzielenie dotacji wraz z oświadczeniem, że koszty z nią związane zostały w całości poniesione przez Wnioskodawcę.
3. W przypadku najemców mieszkań, należy dołączyć zgodę właściciela nieruchomości wraz z oświadczeniem, że koszty związane z realizacją inwestycji zostały w całości poniesione przez najemcę.
4. W przypadku wspólnoty mieszkaniowej należy dołączyć:
1) uchwałę wspólnoty w sprawie wyboru zarządu
2) umowę w sprawie powierzenia zarządzania nieruchomością wspólną profesjonalnemu Zarządcy
3) uchwałę wspólnoty w sprawie wyrażenia zgody na realizację zadania
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie kontroli, o której mowa w § 10 pkt. 2 Regulaminu.
6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami publicznoprawnymi oraz innymi należnościami wobec Miasta Kostrzyn nad Odrą.
7. Oświadczenie o dotacjach uzyskanych z innych źródeł na realizację przedmiotowej inwestycji.