Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019-11-14 17:12:10 | Oświata | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. Miasto Kostrzyn nad Odrą od wielu lat traktuje zagadnienia dotyczące edukacji dzieci i młodzieży priorytetowo. Kierunki działania, które zostały zapisane w uchwałach Rady Miasta nr XII/117/99 z dnia 21 grudnia 1999 r. oraz nr XXIII/177/12 z dnia 29 listopada 2012 r. stały się podwaliną istotnych, pozytywnych przemian w kostrzyńskiej oświacie. Sprawiły, że placówki na terenie miasta są systematycznie remontowane i modernizowane oraz coraz lepiej wyposażone, zaś poziom nauczania stale jest podnoszony. Z konkretnie zrealizowanych zadań, wymienić należy tylko te najważniejsze, takie jak:
Na terenie Kostrzyna nad Odrą funkcjonują szkoły podstawowe i przedszkola prowadzone przez Miasto oraz szkoła ponadpodstawowa prowadzona przez Powiat. A. Placówki oświatowe, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym.W 2017 roku zostały wdrożone procedury związane z reformą systemu edukacji. Zgodnie z ustawą Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 60 ) z dniem 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa stała się ośmioletnią szkołą podstawową, a dotychczasowe gimnazja stały się ośmioletnimi szkołami podstawowymi z klasami gimnazjalnymi. Wobec powyższego obecnie Miasto Kostrzyn nad Odrą prowadzi następujące placówki oświatowe:
Ponadto w Kostrzynie nad Odrą funkcjonują placówki niepubliczne, które z Budżetu Miasta otrzymują dotacje:
Liczbę dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym w przedszkolach publicznych, przedszkolach niepublicznych, niepublicznym punkcie przedszkolnym oraz w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018 przedstawiono w tabeli poniżej:
Uczniowie w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Oddziały w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 6 – Liczba oddziałów oraz uczniów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach specjalnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
4 Strategia Rozwoju Oświaty Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2018 - 2025
Tabela nr 7 – Liczba oddziałów i uczniów w klasach specjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba dzieci w przedszkolach i uczniów w szkołach podstawowych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 8 – Liczba dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018. |
Wojciech Bień | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2019-11-14 17:05:25 | Oświata | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. Miasto Kostrzyn nad Odrą od wielu lat traktuje zagadnienia dotyczące edukacji dzieci i młodzieży priorytetowo. Kierunki działania, które zostały zapisane w uchwałach Rady Miasta nr XII/117/99 z dnia 21 grudnia 1999 r. oraz nr XXIII/177/12 z dnia 29 listopada 2012 r. stały się podwaliną istotnych, pozytywnych przemian w kostrzyńskiej oświacie. Sprawiły, że placówki na terenie miasta są systematycznie remontowane i modernizowane oraz coraz lepiej wyposażone, zaś poziom nauczania stale jest podnoszony. Z konkretnie zrealizowanych zadań, wymienić należy tylko te najważniejsze, takie jak:
Na terenie Kostrzyna nad Odrą funkcjonują szkoły podstawowe i przedszkola prowadzone przez Miasto oraz szkoła ponadpodstawowa prowadzona przez Powiat. A. Placówki oświatowe, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym.W 2017 roku zostały wdrożone procedury związane z reformą systemu edukacji. Zgodnie z ustawą Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 60 ) z dniem 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa stała się ośmioletnią szkołą podstawową, a dotychczasowe gimnazja stały się ośmioletnimi szkołami podstawowymi z klasami gimnazjalnymi. Wobec powyższego obecnie Miasto Kostrzyn nad Odrą prowadzi następujące placówki oświatowe:
Ponadto w Kostrzynie nad Odrą funkcjonują placówki niepubliczne, które z Budżetu Miasta otrzymują dotacje:
Liczbę dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym w przedszkolach publicznych, przedszkolach niepublicznych, niepublicznym punkcie przedszkolnym oraz w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018 przedstawiono w tabeli poniżej:
Uczniowie w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Oddziały w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 5 – Liczba oddziałów w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 6 – Liczba oddziałów oraz uczniów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach specjalnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
4 Strategia Rozwoju Oświaty Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2018 - 2025
Tabela nr 7 – Liczba oddziałów i uczniów w klasach specjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba dzieci w przedszkolach i uczniów w szkołach podstawowych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 8 – Liczba dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018. |
Wojciech Bień | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2019-11-14 16:57:12 | Oświata | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. Miasto Kostrzyn nad Odrą od wielu lat traktuje zagadnienia dotyczące edukacji dzieci i młodzieży priorytetowo. Kierunki działania, które zostały zapisane w uchwałach Rady Miasta nr XII/117/99 z dnia 21 grudnia 1999 r. oraz nr XXIII/177/12 z dnia 29 listopada 2012 r. stały się podwaliną istotnych, pozytywnych przemian w kostrzyńskiej oświacie. Sprawiły, że placówki na terenie miasta są systematycznie remontowane i modernizowane oraz coraz lepiej wyposażone, zaś poziom nauczania stale jest podnoszony. Z konkretnie zrealizowanych zadań, wymienić należy tylko te najważniejsze, takie jak:
Na terenie Kostrzyna nad Odrą funkcjonują szkoły podstawowe i przedszkola prowadzone przez Miasto oraz szkoła ponadpodstawowa prowadzona przez Powiat. A. Placówki oświatowe, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym.W 2017 roku zostały wdrożone procedury związane z reformą systemu edukacji. Zgodnie z ustawą Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 60 ) z dniem 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa stała się ośmioletnią szkołą podstawową, a dotychczasowe gimnazja stały się ośmioletnimi szkołami podstawowymi z klasami gimnazjalnymi. Wobec powyższego obecnie Miasto Kostrzyn nad Odrą prowadzi następujące placówki oświatowe:
Ponadto w Kostrzynie nad Odrą funkcjonują placówki niepubliczne, które z Budżetu Miasta otrzymują dotacje:
Liczbę dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym w przedszkolach publicznych, przedszkolach niepublicznych, niepublicznym punkcie przedszkolnym oraz w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018 przedstawiono w tabeli poniżej:
Uczniowie w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 4 – Liczba uczniów w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Oddziały w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 5 – Liczba oddziałów w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 6 – Liczba oddziałów oraz uczniów w klasach gimnazjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba uczniów i oddziałów w klasach specjalnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2017/2018.
4 Strategia Rozwoju Oświaty Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2018 - 2025
Tabela nr 7 – Liczba oddziałów i uczniów w klasach specjalnych w roku szkolnym 2017/2018.
Liczba dzieci w przedszkolach i uczniów w szkołach podstawowych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018.
Tabela nr 8 – Liczba dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w roku szkolnym 2017/2018. |
Wojciech Bień | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2019-11-14 16:38:43 | Oświata | Publikacja | Wojciech Bień | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2019-11-14 16:38:36 | Oświata | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. Miasto Kostrzyn nad Odrą od wielu lat traktuje zagadnienia dotyczące edukacji dzieci i młodzieży priorytetowo. Kierunki działania, które zostały zapisane w uchwałach Rady Miasta nr XII/117/99 z dnia 21 grudnia 1999 r. oraz nr XXIII/177/12 z dnia 29 listopada 2012 r. stały się podwaliną istotnych, pozytywnych przemian w kostrzyńskiej oświacie. Sprawiły, że placówki na terenie miasta są systematycznie remontowane i modernizowane oraz coraz lepiej wyposażone, zaś poziom nauczania stale jest podnoszony. Z konkretnie zrealizowanych zadań, wymienić należy tylko te najważniejsze, takie jak:
Na terenie Kostrzyna nad Odrą funkcjonują szkoły podstawowe i przedszkola prowadzone przez Miasto oraz szkoła ponadpodstawowa prowadzona przez Powiat. A. Placówki oświatowe, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym. W 2017 roku zostały wdrożone procedury związane z reformą systemu edukacji. Zgodnie z ustawą Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 60 ) z dniem 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa stała się ośmioletnią szkołą podstawową, a dotychczasowe gimnazja stały się ośmioletnimi szkołami podstawowymi z klasami gimnazjalnymi. Wobec powyższego obecnie Miasto Kostrzyn nad Odrą prowadzi następujące placówki oświatowe:
Ponadto w Kostrzynie nad Odrą funkcjonują placówki niepubliczne, które z Budżetu Miasta otrzymują dotacje:
|
Wojciech Bień | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2019-11-14 16:26:00 | Oświata | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. Miasto Kostrzyn nad Odrą od wielu lat traktuje zagadnienia dotyczące edukacji dzieci i młodzieży priorytetowo. Kierunki działania, które zostały zapisane w uchwałach Rady Miasta nr XII/117/99 z dnia 21 grudnia 1999 r. oraz nr XXIII/177/12 z dnia 29 listopada 2012 r. stały się podwaliną istotnych, pozytywnych przemian w kostrzyńskiej oświacie. Sprawiły, że placówki na terenie miasta są systematycznie remontowane i modernizowane oraz coraz lepiej wyposażone, zaś poziom nauczania stale jest podnoszony. Z konkretnie zrealizowanych zadań, wymienić należy tylko te najważniejsze, takie jak: budowa szkoły średniej, budowa boisk sportowych przy szkołach, remonty i modernizacje budynków szkół i przedszkoli, powstanie Uczniowskich Klubów Sportowych i umożliwienie im funkcjonowania na poziomie pozwalającym odnoszenie licznych sukcesów, poprawa bezpieczeństwa dzieci i młodzieży, wysoka jakość pracy szkół i przedszkoli, rozpoczęcie budowy hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1, i wiele innych Zajawka (PL): Polskie szkolnictwo jest ściśle powiązane ze środowiskiem lokalnym. To oczywiste stwierdzenie ma swoje odzwierciedlenie w porządku prawnym, zależnościach finansowych i wielu innych aspektach. Dlatego działania jednostek samorządu terytorialnego są tak ważne dla polskich szkół i przedszkoli. |
Wojciech Bień |
Historia zmian strony - Oświata